Ohjeet

Vahtipalvelu Otavan verkkokaupassa

Otavan verkkokaupassa on Vahtipalvelu, jota voivat käyttää palveluun rekisteröityneet asiakkaat. Kun haluamasi tuote ei ole vielä ilmestynyt, voit jättää sen Vahtipalveluun.

Kirjaudu sisään verkkokauppaan ja napsauta tarvitsemasi tuotteen kohdalla linkkiä “Siirrä vahtipalveluun”. Saat sähköpostiisi tiedon, kun tuote on ilmestynyt ja tilattavissa verkkokaupasta. Kun kirjaudut verkkokauppaan, on tuote valmiina ostoskorissa. Jos tilausta ei vahvisteta ensimmäisellä kirjautumiskerralla, poistuu tuote ostoskorista.

Jos et saanut vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä!

Otava Oppimisen palveluiden asiakaspalvelu (Otavan oppimateriaaleihin liittyvät tiedustelut, Opepalvelun ja Oppilaan maailman käytön neuvonta) asiakaspalvelu@otava.fi Puh. 09 156 6800 (ma–pe 8–16) HUOM! Kesän palveluajat: 22.6.-3.7.2020 arkisin klo 9-15 6.- 19.7.2020 asiakaspalvelumme on suljettu 20.-31.7.2020 arkisin klo 9-15 Kirjavälityksen eHelpDesk -tukipalvelu (Lukion digikirjojen & Opiskelijan maailman tekninen neuvonta opiskelijoille) ehelpdesk@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1550 (ma–pe klo 7.30–20.30) Kirjavälityksen asiakaspalvelu (Koulujen ja päiväkotien oppimateriaalitilauksiin liittyvät tiedustelut) koulut@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1580

Eikö tämä vastannut kysymykseesi?

Voit selata kaikkia ohjeita tai hakea vastausta kysymykseesi.