Ohjeita ongelmatilanteisiin

Jos tuotteessa on teknisiä ongelmia tai sisältövirhe

Jokaisen digituotteessa on Anna palautetta -linkki, jonka kautta voit lähettää tietoja ongelmista tai sisältövirheistä.

Toivomme, että kertoisit virheilmoituksen yhteydessä mahdollisimman tarkasti esiintyvästä ongelmasta. Jos mahdollista, lähetä myös käyttämäsi tietokoneen käyttöjärjestelmän ja nettiselaimen nimet ja versiot.

Mainitsethan viestissä:

1. Mistä digituotteesta tarkalleen on kyse?
2. Minkä tehtävän/tehtävien tai tehtävätyypin kohdalla ongelma ilmeni?
3. Ongelman lyhyt kuvaus?
4. Ketä käyttäjää/käyttäjiä ongelma koskee?
5. Mitä selainta olette käyttäneet? Onko tiedossa selainversio? Oletteko kokeilleet käyttää jotain toista selainta?
6. Mitä laitetta käytettäessä ongelma ilmeni? Oletteko kokeilleet toista laitetta?

Ruutukaappaus tai näytöstä otettu valokuva voi myös nopeuttaa ongelman selvittämistä.

Vikatilanteissa voit olla myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@otava.fi