Ohjeet

Jos tuotteessa on teknisiä ongelmia tai sisältövirhe

Jokaisen digituotteen yhteydessä on oma palautelomake, jonka kautta voit lähettää tietoja ongelmista tai sisältövirheistä. Toivomme, että kertoisit virheilmoituksen yhteydessä mahdollisimman tarkasti esiintyvästä ongelmasta. Jos mahdollista, lähetä myös käyttämäsi tietokoneen käyttöjärjestelmän ja nettiselaimen nimet ja versiot.

Voit myös lähettää viestin osoitteeseen asiakaspalvelu @ otava . fi
Mainitsethan viestissä:
1. Mistä digituotteesta tarkalleen on kyse?
2. Minkä tehtävän/tehtävien tai tehtävätyypin kohdalla ongelma ilmeni?
3. Ongelman lyhyt kuvaus?
4. Mitä selainta olette käyttäneet? Onko tiedossa selainversio? Oletteko kokeilleet käyttää jotain toista selainta?
5. Mitä laitetta käytettäessä ongelma ilmeni? Oletteko kokeilleet toista laitetta?

Ruutukaappaus tai näytöstä otettu valokuva voi myös nopeuttaa ongelman selvittämistä.

Jos et saanut vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä!

Otava Oppimisen palveluiden asiakaspalvelu (Otavan oppimateriaaleihin liittyvät tiedustelut, Opepalvelun ja Oppilaan maailman käytön neuvonta) asiakaspalvelu@otava.fi Puh. 09 156 6800 (ma–pe 8–16) HUOM! Kesän palveluajat: 22.6.-3.7.2020 arkisin klo 9-15 6.- 19.7.2020 asiakaspalvelumme on suljettu 20.-31.7.2020 arkisin klo 9-15 Kirjavälityksen eHelpDesk -tukipalvelu (Lukion digikirjojen & Opiskelijan maailman tekninen neuvonta opiskelijoille) ehelpdesk@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1550 (ma–pe klo 7.30–20.30) Kirjavälityksen asiakaspalvelu (Koulujen ja päiväkotien oppimateriaalitilauksiin liittyvät tiedustelut) koulut@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1580

Eikö tämä vastannut kysymykseesi?

Voit selata kaikkia ohjeita tai hakea vastausta kysymykseesi.