Ohjeet: Otavan verkkokauppa

En löydä digimateriaalia verkkokaupasta »

Painoitko osta-painiketta Opepalvelussa ja siirryit Otavan verkkokauppaan, mutta nyt digimateriaalia ei löydy? Opettajille tarkoitettuja digimateriaaleja voivat tilata ainoastaan koulut, joten verkkokauppaan pitää ensin kirjautua koulun verkkokauppatunnuksilla, jonka jälkeen opettajille tarkoitetut digimateriaalit tulevat näkyviin. Yksityishenkilöt eivät voi tilata opettajille tarkoitettuja digimateriaaleja. Pyydä koulusi verkkokauppatunnukset koulusihteeriltä tilaamista varten.

Digimateriaalien tilaaminen koululle »

Opettaja/ylläpitäjä voi tilata Otavan digitaalisia materiaaleja (digiopetusaineistot, digikirjat, digitehtävät ja digikokeet) Kirjavälityksen Kouluväylän kautta tai Otavan verkkokaupasta. Tilattu aineisto on käytettävissä Opepalvelussa kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Verkkokauppatunnuksia voi tarvittaessa tiedustella Otavan asiakaspalvelusta tai koulun ylläpitäjä voi tarkistaa koulun verkkokauppatunnukset myös Opepalvelusta Koulun tiedot -kohdasta.      

E-laskulla tilaaminen »

Koulut voivat tilata Otavan verkkokaupasta tuotteita e-laskulla. Tilaamiseen tarvitset koulusi tai kuntasi verkkolaskuosoitteen. Yksityishenkilöt eivät voi tilata tuotteita laskulla.

Ladattavat tiedostot »

Ohje ladattavien tiedostojen käyttöönottamiseen ja tilaamiseen.

Lukion digikirjojen palautusoikeus »

Lukion digikirjoilla on 14 vrk:n palautusoikeus, jos tuotetta ei ole aktivoitu. Ota yhteyttä digikirjan jälleenmyyjään, jos tahdot palauttaa aktivoimattoman digikirjan. Otavan verkkokaupasta hankittujen digikirjojen palautuspyyntöihin vastaa eHelpdesk: ehelpdesk@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1550 (ma–pe klo 7.30–20.30)  

Verkkokauppatunnukset »

Kaikille Otavan asiakasrekisteristä löytyville oppilaitoksille on avattu tunnus ja salasana Otavan verkkokauppaan. Tunnus näkyy ylläpitäjille myös Opepalvelussa Koulun tiedot -kohdassa. Tunnuksilla sisään kirjautuneet oppilaitokset voivat tilata koulun laskuun. Tunnukset on toimitettu oppilaitosten rehtoreille ja/tai koulusihteereille. Jos koulusi tunnukset ovat hukassa, ota yhteyttä Otavan asiakaspalveluun tai koulun ylläpitäjä voi myös tarkistaa tunnukset Opepalvelusta.

Virheellisen tilauksen peruminen »

Jos sinulle toimitetaan virheellinen tai viallinen tuote, ilmoita siitä viipymättä Kirjavälitykselle, joka toimittaa kuluitta uuden tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, he palauttavat tuotteesta saamansa suorituksen saatuaan tuotepalautuksesi. Palautusosoite Kirjavälitys Oy Asiakaspalautus Hakakalliontie 10 05460 Hyvinkää Ladattava tuote luokitellaan palveluna, jota ei voi perua tai palauttaa tuotteen lataamisen jälkeen. Kyseessä on niin sanottu suora kulutus. […]

Vahtipalvelu Otavan verkkokaupassa »

Otavan verkkokaupassa on Vahtipalvelu, jota voivat käyttää palveluun rekisteröityneet asiakkaat. Kun haluamasi tuote ei ole vielä ilmestynyt, voit jättää sen Vahtipalveluun. Kirjaudu sisään verkkokauppaan ja napsauta tarvitsemasi tuotteen kohdalla linkkiä “Siirrä vahtipalveluun”. Saat sähköpostiisi tiedon, kun tuote on ilmestynyt ja tilattavissa verkkokaupasta. Kun kirjaudut verkkokauppaan, on tuote valmiina ostoskorissa. Jos tilausta ei vahvisteta ensimmäisellä kirjautumiskerralla, […]

Jos et saanut vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä!

Otava Oppimisen palveluiden asiakaspalvelu

Otavan oppimateriaaleihin liittyvät tiedustelut, Opepalvelun ja Oppilaan maailman käytön neuvonta

asiakaspalvelu@otava.fi
Puh. 09 156 6800 (ma–pe 8–16)

Kirjavälityksen eHelpDesk -tukipalvelu

Lukion digikirjojen & Opiskelijan maailman tekninen neuvonta opiskelijoille

ehelpdesk@kirjavalitys.fi
Puh. 010 345 1550 (ma–pe klo 7.30–20.30)

Kirjavälityksen asiakaspalvelu

Koulujen ja päiväkotien oppimateriaalitilauksiin liittyvät tiedustelut

asiakaspalvelu@kirjavalitys.fi
Puh. 010 345 1580

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Voit selata kaikkia ohjeita tai hakea vastausta kysymykseesi.