Ohjeet: Otavan verkkokauppa

Lukion digikirjojen palautusoikeus »

Lukion digikirjoilla on 14 vrk:n palautusoikeus, jos tuotetta ei ole aktivoitu. Ota yhteyttä digikirjan jälleenmyyjään, jos tahdot palauttaa aktivoimattoman digikirjan. Otavan verkkokaupasta hankittujen digikirjoihin palautuspyyntöihin vastaa eHelpdesk: ehelpdesk@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1550 (ma–pe klo 7.30–20.30)  

Virheellisen tilauksen peruminen »

Jos olet tehnyt tilauksesi Otavan verkkokaupasta, ole yhteydessä Otavan asiakaspalveluun. Tarvitset myös verkkokaupasta sähköpostitse saamasi tilausvahvistuksen. Mikäli tilaus on tehty Kirjavälityksen tai jonkun kirjakaupan kautta, ota yhteyttä suoraan jälleenmyyjään.

E-laskulla tilaaminen »

Koulut voivat tilata Otavan verkkokaupasta tuotteita e-laskulla. Tilaamiseen tarvitset koulusi tai kuntasi verkkolaskuosoitteen. Yksityishenkilöt eivät voi tilata tuotteita laskulla.

Verkkokauppatunnukset »

Kaikille Otavan asiakasrekisteristä löytyville oppilaitoksille on avattu tunnus ja salasana Otavan verkkokauppaan. Tunnuksilla sisään kirjautuneet oppilaitokset voivat tilata koulun laskuun. Tunnukset on toimitettu oppilaitosten rehtoreille ja/tai koulusihteereille. Jos koulusi tunnukset ovat hukassa, ota yhteys Otavan asiakaspalveluun.

Digimateriaalien tilaaminen koululle »

Opettaja/ylläpitäjä voi tilata Otavan digitaalisia materiaaleja (digiopetusaineistot, digikirjat, digitehtävät ja digikokeet) Kirjavälityksen Kouluväylän kautta tai Otavan verkkokaupasta. Tilattu aineisto on käytettävissä Opepalvelussa kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Digitaalisia lisenssejä voi hankkia myös välittäjien kautta. Ladattavat tiedostot (esim. pdf) voit tilata Otavan verkkokaupasta oppilaitoksesi verkkokauppatunnuksilla tai Kirjavälityksestä. Verkkokauppatunnuksia voi tarvittaessa tiedustella Otavan asiakaspalvelusta.      

Ladattavat tiedostot »

Ohje ladattavien tiedostojen käyttöönottamiseen ja tilaamiseen.

Vahtipalvelu Otavan verkkokaupassa »

Otavan verkkokaupassa on Vahtipalvelu, jota voivat käyttää palveluun rekisteröityneet asiakkaat. Kun haluamasi tuote ei ole vielä ilmestynyt, voit jättää sen Vahtipalveluun. Kirjaudu sisään verkkokauppaan ja napsauta tarvitsemasi tuotteen kohdalla linkkiä “Siirrä vahtipalveluun”. Saat sähköpostiisi tiedon, kun tuote on ilmestynyt ja tilattavissa verkkokaupasta. Kun kirjaudut verkkokauppaan, on tuote valmiina ostoskorissa. Jos tilausta ei vahvisteta ensimmäisellä kirjautumiskerralla, […]

Otavan verkkokauppa

Jos et saanut vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä!

Otavan asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@otava.fi

Puh. 09 156 6800 (ma–pe 8–16)

Kirjavälityksen eHelpDesk -tukipalvelu

ehelpdesk@kirjavalitys.fi Puh. 010 345 1550 (ma–pe klo 7.30–20.30)

Digitaalisten oppimateriaalien käyttäjätukea peruskoulun ja lukion aineistoihin.

Etkö löytänyt vastannut kysymykseesi?

Voit selata kaikkia ohjeita tai hakea vastausta kysymykseesi